still alive...

Hej alla glada!
Hoppas verkligen att julen har varit mysig
med alla nära och kära samlade.
Själv har jag njutit för fulla drag
och för att kunna göra det har et blivit stressigt som tusan.
Men det har det helt klart varit värt!!
I dag har det dock straffat sig med att jag fick lov att sjukskriva mig
då jag inte kom ur sängen på morgonen..
.orsaken var såklart migrän.
Detta helvete till skallebank som drabbar en mellanvarven är fruktansvärt men atck och lov så går det över och man kan glädjas åt det. Just nu så har migränen gått över till spänningshuvudvärk...men en alvedon kanske kan trolla bort det...

Nu ska jag försöka få i mig lite ätbart och sparka i gång min egen dator
för Tobbes är hopplös att skriva på...
har skrivit om meningarna många gånger på grund av caps lock osv...

Men nu måste jag försöka krypa till mitt eget lilla apotek på badrummet
och intaga lite medikament...hörs lite senare...kramar

Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS till sambon!!! och härliga bilder på vovvarna...men de var väldans va många de var då ;)

Go fortsättning och hoppas ni får ett riktigt Gott nytt 2011...

Kram från Ludde å mig =)

2010-12-28 @ 21:45:46
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0