Vuxen?

Määäääätt!!!!!!!!!
Jisses vad jag har svullat nu.
Eller ja kanske inte egentligen men jag har ätit mat.
Och det var gott.
Kanske inte exklusivt men ack så gott.
Potatissallad, skinka och lite gurka.

I bland klarar jag inte av att äta pannkakor återigen
så då får jag unna mig nåt annat.
Och i dag blev det så.
Inte särskilt bra för ekonomin
men jag kan inte leva på pannkakor och gröt hela tiden.
Inte bra för näringshalten i kroppen.

Kollar Uppdrag granskning och förundras över svart arbetskraft i Sverige.
Och under min två timmar långa promenad med hundarna
så lyssnade jag på P3 och det handlade om religon och tro.
Tycker ni ska lyssna in det faktiskt...------>klicka här!!

Hur fri är egentligen religionen i dagens Sverige?

Jag kan nog säga att jag börjar bli vuxen.
För jag gillar mer vuxna saker.
Om det är bra eller dåligt det är upp till varje individ
att ha en egen åsikt men jag vet att för mig personligen
så känns det som att jag missat så mycket
 för att jag inte "brytt" mig.
Tur man kommer till insikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0