Trevlig dag...

Jag kryper till kojs nu efter en otroligt trevlig kväll
tillsammans med Johanna och Michaela.
Blev först en fika på Siljan som man blev bjuden på
av en mycket snäll man och hans fru.
Sedan helt oväntat kom gulliga Johan förbi och gjorde oss sällskap.
Sådant gillas väldigt mycket och hela fikan slutade med
att vi hamnade på systemet alldeles innan stägning
men det var enbart en som stod för shoppingen och det var inte jag...

Skildes åt och jag och J tog en tur till arenan
och kollade lite hockey samt tog en fika med Thomas.
Hade sådan lyx att det serverades Rättviks chokladglass
 som är min absoluta favorit.
Yummie!!!

Och som avslutning på kvällen blev det en skön promenad
och därefter ett gott glas vin(observera: cola för min del)
på Bygatan där Michaela gjorde oss sällskap.
Mycket trevligt och många goda skratt har kvällen bjudit på.
Detta är de stunder i livet som man mår extra gott.

Tack för i kväll tjejer!!!
Nu ska det toksovas innan jobbet kallar återigen.
Sov sött, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0