Hur i helvete tänkte ni nu??

I går när jag fikade min hemma hos Peo
så läste jag tidningen som alla andra dagar.
Skillnaden denna gången var att jag studsade av ilska
på grund av en händelse
som utspelade sig för snart åtta år sedan i Ludvika.

En då 14-årig flicka som skulle duscha
och upptäckte en videokamera som låg i tvättkorgen och surrade.
Det var styvpappan som placerat den där i syfte att filma flickan
när hon klädde av sig för att duscha.
Men tack och lov så upptäckte hon den och polisanmälde.

Styvpappan fälldes i tingsrätten men överklagade.
I hovrättan friades han.
Förklaringen var att det inte var meningen att flickan skulle upptäcka kameran.

Hur i helvete tänker man då????????
Det är ju helt sinnessjukt och i och med den domen
så är det alltså fritt fram att filma överallt
så länge ingen hittar kameran/kommer på det.
Skrämmande!

Läs hela artikeln------>klicka här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0