Snabbis...

Jag är här...men just nu har jag bara siffror som snurrar i mitt huvud.
Blev ingen träning i dag då jag prioriterade matematiken i stället
 så nu är jag nästan i kapp, har kört fast lite men inte på uträkningarna
utan mer hur man ska skriva det för att få godkänt.
Men det tar jag på måndag.
I morgon blir det 100 sidor narutkunskap.
Yeahhh;-)

Nu ska jag krypa i säng.
Har haft fullt ös hela dagen och kroppen är lite sliten, inte riktigt van vid att ha ett helt stall att sköta om på egen hand. Men kul är det. Önska bara att jag kunde vara lite mer här och nu och njuta av det på ett bättre sätt... Tror jag ska köra två hästar i morgon och ta en på lördag...så jag får lite mer njutning...samt lite extra tid att leka med Jonsson...

Tack för i dag.
Sov gott, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0