Höjj!!

Höjj!
Nu har jag arbetat klart.
KÖr för fullt i dag och har precis käkat några knäckemackor
och tjötat med Mia på Msn. Bra och göra två saker samtidigt.
Och vi har liksom inte fått fingrarna ur på ett tag 
så jag hoppas vi båda tar oss i kragen
och styr upp både Lasse och en "date"!!!!
Jobbet är i af avklarat och nu är det matteboken i två timmar drygt
innan jag ska ta in hästarna och åka till nästa arbetsplats.
Har 600 kg havre som jag ska lasta in på egen hand.
Men jag gillar ju kroppsarbete så det ser jag framemot.
Sk bli skönt och röra på sig och sååå gott jag sov i natt.
Viken dröm sömn.
Och allt kan jag nog tacka min underbar promenad i går.
Kanske ta gula spåret sedan?
Om det inte blir för mörkt så blir det så...
vi behöver röra på oss och kan vara skönt
och göra det på ett nytt ställe.

Nu: Matteboken...repitionsuppgifter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0