´Rubrik???

Jag har laddat upp inför Idol nu.
Köpt mig lite pistagenötter, kärnfria vindruvor, plommon samt päron.
Kommer sitta fint i magen när jag får sätta mig ner och frossa i nyttigheter.
Bara 20 minuter kvar.
När Idol är slut ska jag ta hand om tvätten och sedan krypa i säng,
har arbete i morgon och fick ett samtal från Peo
att jag ska köra ett provlopp i morgon.
Får hoppas att det går bra nu då.
Vet inte om det är Bosse eller Fröken men jag antar att jag ska köra fröken.

Förresten så var Lina till veterinär Åslund i morse och det gick inte alls bra. Trots lugnande så kunde de inte hantera tjejen så de fick ge upp och fara hemåt igen. Var förbi hos oss och vi smörjde och pillade lite på hennes ben. Gick hur bra som helst så det verkar som den bestämda damen gör skillnad på folk och folk;-)
Men om fyra veckor så ska hon tillbaka efter lite vila och skrittning, planen är då att först ta en plåt på höger bakhas och därefter behandla henne och då ska jag och Peo följa med för att hon ska få ha människro som hon tycker om vid sidan. Hoppas på att det går bättre då...vill ju bara att hon ska bli frisk så hon kan få ut och röra på sig och slippa ha ont. För lilla Lina är en häst som tycker om att röra på sig, hennes psyke mår inte bra av att bara gå i hagen och stå på boxvila, så nu håller vi tummarna för att hon ska repa sig på denna månaden och att vi inte ska behöva behandla mer efter det.

Nu ska jag ringa lite samtal innan det börjar på teve=)
Kramar i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0