Torsdag.

Ny dag med nya tag.
Eller hur man nu ska säga.
Sov ganska länge.
Tror att min kropp försöker säga mig att den behöver vila.
Tack och lov så kunde jag somna hyfsat tidigt i går
och mycket är nog för att jag stack ut på en liten spring/gång tur
och sedan lade mig för att slappna av
med en bok i renbäddad säng efter duschen.

Huvudet dunkar men jag var tvunget att starta datorn
så att jag kunde kontakta chatten på tele2.
Jag lyckades nämligen låsa min mobil i går kväll
för tusende gången detta året...
jag är sååå sjukt hopplös och kan typ inte ens mitt egen pinkod.
Bra jobbat Ulrika!
Men nu är den igång igen.
Hade några sms som ploppade in.
Ett som lättade en stor börda från mina axlar
och ett från min söta vän.
Och lite annat smått o gott.

Nu kanske jag ska försöka ta tag i denna dagen.
Har ett huvud som vill må bättre, en byrå som vill bli målad
och en vän som ska besökas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0