Måndag.

Vi är vakna.
Fast två har gått och lagt sig igen.
Sötisarna.
De vill bara utanför dörren och kissa sedan är de nöjda.
Vad de dock inte vet är att vi ska gå ut till Heden om sisådär tio minuter.
Så det blir en riktig långis.
Och kommer så att bli hela veckan.
Jag kommer att bli så snygg efter all motion.
Grymt bra!!

Sovit katastrofalt i natt.
Somnade vid tre eller nåt sådant och sedan har jag vaknat titt som tätt.
Ska försöka hålla i gång konstant under dagen
så att jag förhoppningsvis är trött när det kommer till sänggåendet.

Har en sjukt lång todo lista som ska bockas av
och det är väl lika bra att göra det
annars får jag så fruktansvärt dåligt samvete.
Jag är en sådan person som vill se att jag gjort något o
ch därför gör jag mina små listor.
För när jag bockar av dem mår jag bra.
Men samtidigt så är de inte alltid bra
då jag sätter en sådan press på mig själv
att jag MÅSTE göra det som står där.
Så på gott och ont.
Men i dag hoppas jag att det är på gott som jag skrivit listan....


Ojj...vad rörigt det blev nu.
Och lite negativt kände jag...
Men nej...det är nog raka motsatsen.
I dag känns som en rätt så bra dag faktiskt.
Det är ju uppehåll från regn och en skön promenix väntar=)
Hoppas ni med får en lovely måndag!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0