Kamersladden är bortsupen...

Skit också..jag hittar inte min kamerasladd...
så nu kan jag inte få upp sommarens bilder på datorn.
Har ju nämligen fått mitt minne nu
så jag kan lägga över mina bilder där...bajs också.
Det betyder ju så mycket som att jag måste införskaffa en ny en
så jag kan importera bilder...
nu måste ju få se vad jar har varit ute på...

Dagen med mat och stress har varit katastrofal.
Men hey, vad ska man göra.
Jo man laddar om för morgondagen.
Jag vet att i morgon kommer det att bli en sjukt bra dag
med mindre stress, bättre mat, långpromenad och underbara människor.
Älskade fredag snart är du här
och jag ska få vara med dom som jag tycker om mest.
Och har jag tur så får jag lämna lilla hålan för att gå ut i Borlänge.
Men inget är klart ännu.
Trevligt blir det i vilket fall som helst.

Funderar på en flytt framöver faktiskt
så ska kolla in utbudet i staden som är aktuell.
Framtiden får utvisa.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Kamerasladd inköp....Låter bra...

Själv har jag nog pajjat familjens KAMERA...Vågar inte riktigt berätta det, men imorrn...Lycka till Lisa=) Verkligen skickligt gjort av dig!!! Bhaaaaa...

2009-11-06 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0