Hemma med migrän...

Jag är hemma i dag.
Vaknade av att det var vitt på marken
och en vacker sol som tittade fram.
Men migränen säger fortfarande sitt.
Har legat fram tills nu men var tvunget till att avboka ett gäng möten som jag hade under dagen vilket resulterade i att jag sitter här med datorn i knäet. Orkar inte prata då jag knappt har någon röst men mail fungerar hyfsat i allafall. Nu är allt sådant avklarat och jag ska bädda ner mig på soffan i hopp om att må bättre.
Vaknade spänd som en fjäder och har bitit ihop käkarna så hårt att tänderna smärtar. Det var längesedan jag sov så dåligt. Har ju faktiskt sovit rätt bra ett tag men tydligen så har jag klivit ett steg tillbaka.
Känns väl sådär men jag försöker intala mig att det inte är ett nederlag.
Blir väl att försöka medicinera
och hoppas att natten som kommer blir desto bättre.

Nu vila...
Jag som är så duktig på att ta det lugnt...NOT!!

Hoppas ni får en desto härligare onsdag
och att Ni får ut och njuta av det underbara vädret!!
Insup gärna lite friskluft åt mig med!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0