Det gick...med envishet...

Lyckades efter många om och men
 pallra mig ur sängen i morse trots skallebanken.
Rätt bra jobbat och jag har kört en häst.
Jag och Lurven stack ut på turne tillsammans med Peo och lilla Lina.
Lurven var stark som en oxe men den andra hade lite mer problem.
Nu ska vi nöta på där hemma
och försöka få henne i form till start om en månad.
Vi får väl se hur det ser ut då.

Orkade inte mer efter jobbet men var snäll
och körde en vän till skolan så hon fick träffa sin älskade.
Nu sitter jag här hemma och är helt slut.
Men en dusch ska nog råda bot på det hade jag tänkt i af.
Messat Sara som blir 20 år i dag!!!
Jätterolig tjej och vi får se om vi kanske träffas ute i kväll.
Än så länge är inget spikat för kvällen
men jag hoppas att damen i Sågmyra ändrar sig och kommer in.
Men jag förstår om hon inte orkar...
dock vill ja ginte sitta hemma två kvällar i rad...blir så rastlös då.

I morgon har jag lite på tapeten...blandannat Alvik, mamma och pappa!
Inte fy skam en lördag det inte...

Åter till det jag skulle göra nu...
DUSCHA!!!!
I´ll be back!
Kramar

Ps. Tack för tipset om Byggmax....
blir nog Falun en dag framöver!!!!Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0