Dag tre...

Nu har jag kommit hem från hockeyn.
De vann.
Men om de förtjänade segern vet jag inte om jag tycker.
Katastrofalt dåligt.

Men nu skiter vi i det och går vidare till dagens kost.

Blev yoghurt med musli till frukost.
Desto mindre portion mot gårdagens och det slank ner alltihopa.

Till lunch blev jag bjuden på kålsoppa.
Har sådan tur med en sån snäll chef.
Smakade lika gott i dag som i går och jag blev mätt och belåten.

Middagen intogs i soffan.
Blev pannbiff med rårivna morötter och tzatsiki.
Sååååå gott och jag är så glad att det blev så gott!!!
Jag kan ju!

Har fått i mig två morötter som mellis i dag
också då magen skrek.
Men det var ju ett nyttigt alternativ åtminstone.
Och nu äter jag lite frysta hallon.

Steg vet jag inte då jag inte hade med mig stegräknaren
men lite har jag knatat med hundarna och såklart på jobbet.

Nu ska vi knata lite till innan vi kryper till kojs.
Jag kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0