Ajajajaj...

Pasta och ketchup ska nu tillagas.
Kommer sitta fint i lilla magen.

Handen värker inte riktigt lika mycket längre...
tack och lov.
Den är omlagd och jag ska förska tvätta och lägga om den i kväll.
Men gruvar mig då det kommer att göra ruskigt ont.

Det var nämligen så att det skedde en liten olycka idag
när vi kom hem i från Bollnäs.
3-åringen fick någe fnatt när vi skulle ut i hagen
och gjorde en tjurrusning varpå grimskaftet slogs runt min hand
och när jag kramade till det för att inte tappa henne
så drogs det åt runt min hand och brände upp hela insidan på handen.
Det är blåsor och bortskavd hud och smärtan är enorm.
Tack och lov så blev det inte värre än så.
Förhoppningsvis lägger det sig tills i morgon:-)

Och i Bollnäs gick det väldigt bra.
Så stolt över Bergsängs Napoleon/Lurven/Nappe
som sprang in på en 3:e placering och vi fick både pengar och poäng.
Träningen har gett resultat och nu siktar vi mot nästa lopp
som förmodligen kommer att bli i Gävle i slutet på maj.
Såååå glad över framgången
och nu är Lurven värd en stoooor påse morötter;-)
I morgon fortsätter vi kämpa på
och hoppas på positiva besked nere i Stockholm.

Nu blir det soffan en sväng...
Kramar

Kommentarer
Postat av: mia

snart får du börja variera maten lite darling, lägg till majs eller nått så du inte får skörbjugg :) kramar

2009-05-05 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0