Morgontrött...

Försov mig i morse.
Ingen ordning och reda på mig längre.
Förstår bara inte varför jag är så sablans trött.
Skulle kunna sova konstant tror jag faktiskt.

Är det för att jag äter för lite eller vad är det för fel?
Förstår inte.
Jag mår bättre än på länge men ändock så är jag helt slut.

Jag ska vara med vänner under kvällen
och sedan ska jag hem och sova i god tid.
Försöka vara pigg till morgondagen
då jag som tur är får lite sovmorgon för jag har ett möte.
Ska försöka pallra mig till Borlänge någon dag innan fredag också...
Någon som är sugen på att hänga med?
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder på festen på fredag
och antar att jag får uppdatera darderoben lite grann.
Som det är nu kommer jag att se ut som en fågelskrämma;-)
Fast huvudsaken är ju att man får roligt...
dock är jag så ytlig att jag tror att det blir lättare att ha skoj
om man känner sig bekväm i outfiten.

Nu ska jag svida om lite snabbt innan mitt möte klockan tre.
Ha de gött, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0