Vänskap är klurigt...

Vilken konstig dag.
Vet inte hur den ska sammanfattas.

Jag har två vänner.
De bor nära mig.
De är underbara på alla sätt o vis.
Men då jag inte har någon större bra erfarenhet
av vänskap med tjejer så känner jag mig vilsen.
Som att jag har hamnat fel men ändock så rätt...

Jag älskar dem så oändligt mycket men känner mig som en klumpig elefant.
Vet inte vad jag ska säga.
Pratar jag för mycket om mig själv?
Jag menar att jag aldrig varit van att prata om mig själv
men nu är jag rädd att jag gör det för mycket med min löjliga problem.
Hur ska man veta vad som är rätt o fel?
Stöttar jag dem och lyssnar tillräckligt?
Hur jag ska bete mig har jag ingen som helst aning om.
Även fast jag vet att de finns där för mig alltid så är jag rädd att bli ensam igen.
Och det vill jag inte.

Jag kan vara singel livet ut men jag klarar mig inte utan dem.
Mina fantastiska vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0