Hela huset...

I går eftermiddag efter några timmar på soffan fick Emma mig att rycka upp mig...
Vilket behövdes...man kan ju inte ligga på soffan och slösa bort sitt liv.

Gjorde mig i ordning och försökte se ut som en människa...
Lyckades väl hyfsat i af och efter det gick jag och Grynet hem till Emma.

Där vankades det tacopaj och för min del alkoholfritt mousserande
och till de övriga öl.
Ja just det...Anna delade flaska med mig:-),
så jag var inte ensam...
Maten var så god men då jag inte ätit på ett tag nu igen
 så blev det snabbt fullt och ballongmage.
Kvällen till ära valde jag trots allt en klänning
 som inte var tajt och det tackar jag min kloka hjärna för;-)

Vi begav oss till Borlänge
och Hela huset runt tio och när vi kom fram var det kö.
Men inte så farligt,
 vi hittade några grabbar och snacka med i kön så det gick rätt fort ändå.

Både Sofia och Emma var så fina kvällen till ära
och jag kände mig så glad att jag fick vara där med just dem
efter en sådan vissen dag som jag haft.
Vi dansande och spanade in folk.
Och jag hade så trevligt!!!
Skönt med brudar som ligger på samma nivå som en själv i humor...
hehe...ananas...spermakräm...höhö...
ska man driva med pojkar så ska man göra det rejält;-)

Träffade en gammal klasskompis som med nöd och näppe kände igen mig
vilket var lite roligt...men han gillade det han såg i af;-).
Var väl inte så många som man kände igen och det var rätt skönt...
men min gamla granne var där
och det är ju alltid trevligt och se någon man känner igen...

Fick ett väldigt roligt telefonsamtal under kvällen
som jag inte trodde skulle komma...men skam den som ger sig...
när man minst anar det så händer det;-).
Få se hur denna dagen slutar...jag tror det först när det händer...

Då man ställde fram klockan en timme i natt så kom vi hem rätt sent...
men det var det verkligen värt.
Tack söta Emma för att du sparkade mig i röven
och fick mig att gå ut i går kväll...älskar dig!!!!
Nu ska jag gå en långprommis med min söta vovve
och sen blir det en lång och härlig dusch.
Ha en lovely söndag!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0