Vilopaus.

Haft en liten vilopaus.
Fortfarande nere.
Men nu ska jag åka in till noret och köra lite.
Vara snäll flicka.
Antar att jag måste.
Har ju faktiskt lägenheten som jag kan åka till och andas.
Sedan ska jag hem och kramas med hundarna.
Myyyyyyyys!!

Inte mycket som slår känslan av djur i ens närhet.
Deras glädje och närhet gör en varm inombords.
Kommer aldrig mer att leva utan djur.

Nu känner att jag bara pratar,
om allt och inget men mest för att skriva något
så jag slipper tänka på det.
blablablablablablablablablablablblablablablablablablabla...

I morgon ska jag vara heltidssjuk så jag kan bli kry snart igen.
En godispåse, jordgubbar och något varmt att dricka.
That´s a plan, a pretty good one:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0