Schemat klart...nu sängdags...

Schemat är klart.
Eller jag vet inte om jag ska kalla det schema, men en form av planering på saker som bör göras och som jag kan dra ut på eller missa i bland. Så nu har jag liksom en liten chans att kanske tycka att det är roligt att få checka av vad jag gjort och känna mig nöjd att jag klarat av lite "rutinuppgifter" om dagarna.
Det fungerade i vintras när jag arbetade mig tillbaka och nu kan jag nog behöva det igen.
Fungerar det så är det bara positivt.
Vill ju få rätsida på allting.
Och det kommer jag att få.
Jag ska allt visa mig själv att jag är kapabel till att klara av simpla saker...

Har blivit en skön kvällspromenad med tre yrväder.
Det är så underbart att knata i sin egen takt och se hundarna springa runt som dårar i ren glädje av att de orkar röra sig för att det är inte lika varmt så här på kvällskvisten. Tidigare i dag har de legat lika däckade som mig men nu är energin tillbaka....även Paula fick sig en liten promenad ner til brevlådan och tillbaka. Full i  bus sprang hon som en ungdom längsmed vägen, vilken härlig syn!!

Har duschat och peelat hela kroppen med duschcreme och vanligt strösocker.
Perfekt kroppspeeling i stället för att köpa en dyr på affären så fungerar detta lika bra om inte bättre...len som en babayrumpa är jag åtminstone nu och luktar gott av marshmallows body butter.
Har köpt mitt body butter i från fluffbabes, en hemsida med massa tjejjiga prylar;-)
Nu ska jag upp och lägga mig på spikmattan jag fått låna av Henriks mamma och föröska slappna av...varva ner och få en god natts sömn. Och om någon undrar...ja spikmattan är sjukt effektiv att lösa upp spänningar och sätta fart på kroppens cirkulation. I löv it och tänker införskaffa mig en egen men det dröjer tills nästa månad då denna månaden som kommer redan är knaper pengamässigt.

Sov så gott i natt alla sockersöta!!
Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0