Runawaybride...

Vilken skitvecka.
Kan inte sammanfatta den på annat sätt.
Och midsommar är åtminstone överskattat för min del i år.

Har varit i gropen på midsommarstångsresning.
Och upp kom den.
Nice.
Men efter det så börjar ännu mer festligheter så jag åkte hem.
Hade inget att bidra med i dag och nu känner jag för att flytta igen.
Fly undan allt.
Börja om på nytt där ingen känner mig.
Fast vid det här laget så vet man att världen är liten
så det dyker ju alltid upp någon jäkel man känner.

Kanske är jag väldigt negativ nu men jag känner mig ensam och ledsen.
Nu vill jag inte mer.
Den som påstod sig vara min vän försvann och nu står jag här ensam.
Och de andra?
Ja, de verkar inte finnas de heller.
Vet inte vems förslust som är störst men jag hoppas att det är deras.

Nu ska jag gå och dö.
Hoppas ni alla får en glad midsommar i lite positvare anda än min...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0