Lugnt i dag...

Arbetat  i dag trots enorma smärtor och matthet.
Men jag har avklarat det.
Riktigt skönt och jag kan nu lägga veckan bakom mig och njuta av helgen.
Vet inte riktigt vad som kommer hända
och ske men jag tror att det blir bra vilket som.

Nu ska jag skölja av mig hästlukten och peela hela kroppen samt raka benen.
I dag ska jag nämligen bli brrun=)
Har en tid bokad hos Annas hudvård i Rättvik och hon ska spraytanna mig.

Det är något som jag brukar unna mig då jag bodde i Hässleholm.
Såååå underbart att med enkla medel
ändra lite på utseendet och se så fräsch ut
trots att man inte utsatt sig för skadlig strålning
från solarie eller solen.
Lite nervöst då det är första gången hos Anna
men jag tror hon är jätteduktig
och jag ser spänt framemot resultatet i morgon bitti.

Utöver det så har jag inte så mycket planer för dagen.
Hämta ut lite paket på ICA annars är det nog väldigt lugnt.
Är så rädd att jag ska börja blöda mer igen så jag törs ingenting.
Och som en nära person sa till mig i går...
jag måste lära mig att ta det lugnt och sätta mig själv i främsta rummet.
Kanske e de så att jag ska lyssna på dennes kloka ord
för jag kan ju inte konka runt på hela världen
om jag inte ens klarar/orkar av mitt eget liv.

Hoppas ni får en fin dag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0