Blaha...

Nyvaken.
Yrvaken.
Dags att kliva in i duschen.
Ser nog ut som ett ras om jag ska vara ärlig.
Men jag kan ju alltid försöka rycka upp mig.
Se ut som att jag är uppryckt i af.

Blev ingen bia då det var stängt.
Jädra skit men på söndag...då blir det väl en tur dit.

Jag har inte ätit i dag, vilket ju inte är någon nyhet
men i dag har jag ätit men ändå inte...
jag har ätit en påse skruvar.
Hur onyttig kan jag vara på en skala?
Usch, för mig
Inte konstigt att jag känner mig tjock o fet.
Blir lösa kläder i kväll.

Inga mer undanflykter nu.

Kommentarer
Postat av: madde

Tror fröken tom kan få ett vindspel gratis ;) Får väll bli en försenad inflyttningspresent!!



Hoppas du får en myyyysig midsommar! Känns som jag jobbar dynget runt nu, men snart..snart hoppas jag på en fika!



kramar

2009-06-18 @ 19:34:26
Postat av: Lisa

Attans! Får bli bio på Söndag för mig oxå...

Tok-stängt även här...Men,"Baksmällan" får det bli!

2009-06-18 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0