Bibblan...

Nu sitter jag åter på bibblan.
Ska snart sätta mig ner med dagen saplugg.
Har 60 sidor som ska plöjjas igenom.
Men de tär intressant och då är det ju genast mycket lättare.

Har arbetat men det blev inte så långt pass i dag.
Körde endast Lurven och sedan var jag ut och
matade dem precis innan jag kom hit.

Har varit ner till Övermo också
och hämtat min bok som Maja hade med sig till jobbet.
Träffade söta Morris som var lika go glad som alltid,
kan inget annat än att le=)

Ska skriva om snälla människor
men det får bli lite senare när jag har mer tid.

Travet gick bra i går, eller ja hästen gjorde ett bra arbete.
Vi kom på 6:e plats.
Nöjd och tävlingen gick ju runt då det inte är så långt till Rättvik.

Jag önskar er en härlig dag, nu ska jag gräva ner mig i böckernas värld.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0