26 år i dag.

Ja, då är man numera ett år äldre.
I dag har jag min 26:e födelsedag.
Den har jag firat med arbete samt en tur uppåt i Dalarna.

Bilder med mera kommer i morgon.
Riktigt trevlig dag som med glädje firades i ensamhet
då ångesten sakta men säkert kryper sig på att jag numera
 inte klassas som ungdom på tåg samt flyg...
jag är helt enkel gammal nu.
Huvva vad hemskt det klingar i mina öron.
Men inget och göra åt...bara leva livet och ha det bra!!

Nu blir det sängen.
Lite dåligt med bloggande denna veckan
då jag har många projekt och uppgifter.
Sov gott nu alla söta!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte gammal bara för att du inte klassas som ungdom på tåg och flyg, men ja vet de suger att de ska bli typ dubblet så dyrt, bara för att man blir lite äldre.. men du kan ju fortfarande tänka på att du är ett år yngre än mig :) och ja verkar väl inte så gammal ;)kramar

2009-06-09 @ 11:17:25
Postat av: Nina

GRATTIS på födelsedagen!!!...hoppas att den blev precis som du önskade dig...kramar från både mig och Ludde =)

2009-06-09 @ 21:34:55
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0