Söndag.

Jahapp.
Söndag...det betyder att det är arbete i morgon.
Och trav i Rättvik men ingen start för vår del.

Är trött men har haft trevligt besök här i dag.
Thomas var ledig och har umgåtts med mig och Grynet.
Gått en promenad och ätit två glassar och pratat om allt mellan himmel och jord.
Nice.

Nu håller jag på med tvättstugan.
Tycker det är fruktansvärt tråkigt men jag vet att det inte blir gjort av någon annan
så det är väl bara att bita i det sura äpplet.
Ska bara tömma en maskin nu och sedan åka hem till Maja och Ove.
Hundarna får leka lite och jag lite sällskap.
Henrik och de övriga är på väg hem,
tror att de befinner sig någonstans i trakten av Örebro just nu.
Och vad jag har hört hittills har de haft en härlig helg...
jag ser då framemot nästa år nära jag ska dit;-)

Vad har ni gjort denna lite mulna söndag?
Det har ju varit varmt men inte direkt badväder....?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0