Lite senare...lite mer okej...

Lite sömn.
Lite godis.
En dusch.
Lite vatten.
Och ett prov senare så känner jag mig helt okej.
I allafall bättre än innan.

Hade ett fel på mitt prov.
Känns väl okej efter att plugget gått segt denna veckan.
Har inte riktigt satt mig ner i lugn och ro utan haft något på tankarna hela tiden.
Och det är inte bra.
Så till veckan blir det skärpning.

Sitter just nu och ser ut som en smurf.
Fast en himla söta sådan i mitt nya nattlinne som jag bara har inför att sova.
Sedan åker det av, klarar inte av att ha saker som knölar sig runt kroppen.
Men det är mys att knata runt i och känna sig så där härligt söt.
Anledningen till att jag är blå i facet är Caroline Winbergs 15 minutes mask.
Hittills har den varit underbar men det är bara gång nummer två i dag.
Rengöringen är fantastisk och likaså body lotionen...
ansiktskrämen måste få ett tag till på sig att samarbeta med huden.
Men det bådar gott so far...

Nu ska jag  kolla om teven erbjuder någon trevlig film en fredagkväll som denna.
So long!!!
Och killar, glöm inte att ta en öl för mig också där nere i Uddevalla.
Inte för att jag dricker det men mest för att jag så bad skulle vilja vara på plats...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0