J*vla idioter skaffa er ett eget liv!!!!

Jag är så jävla trött på småhålor att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Som jag skrivit tidigare så har jag och T blivit ovänner för att det snackas på Noret om vad jag skrivit i min blogg.
Om folk är här inne och läser kan de väl för guds jävla skull lämna en kommentar så att man vet lite vad de e för folk som läser. Jag är så jävla förbannad just nu och vill bara ta mitt pick och pack och dra härifrån. Sluta snacka skit och ta reda på fakta, jag måste få ventilera känslor på min egna blogg utan att ni ska snacka strunt.
Men hädanefter så kommer enbart mina nära och kära ha tillgång till denna. Så fuck you som snackar skit!!!!!!!!!!!!!!!

Åhhh, jag som pratade med Anna i går och kände hopp om framtiden att vi skulle leva loppan och njuta men nu har även det hoppet grusats då jag vill härifrån. Bort, bort, bort från alla idioter som inte har något eget liv utan måste lägga sig i andras!!!!! Dra åt helvete!!!

Nej denna dagen är helt förstörd nu.
Tur jag hade två timmar glädje hos Peo i morse i af.
Nu vill jag dö!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hua va tråkigt det blir när man skriver en sak bara för att 'få ur sig ilska' och folk som man trodde förstod hur man kan känna sig ibland...



Jag har många gånger sagt både det ena och det andra om den jag levt med men de har förstått min ilska och frustration (det har varit från bådas håll)...och att det är nått som man bara måste få ur sig och att det blir bra sen...och de förstår att man inte menar allt man säger utan i stridens hetta så säger man ibland lite för mycket...



Tycker att det var hemskt tråkigt att de inte förstod dig...men Ludde och jag förstår dig =o)

Många tröstande kramar från oss...

2009-02-02 @ 21:10:54
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0