Jag har blivit utmanad.

Jag har blivit utmanad av Nina.

Vilken mat äter du ofta?
Jag är en periodare när det gäller mat.
Just nu kör jag på Felix pajer och lasagnette. Allt som är enkelt.

När du är på kalas, är du personen som sitter, eller den som hjälper till att duka av?
Oftast är jag den personen som hjälper till
dock kan jag vara i en energisvacka och då händer det inte mycket
oavsett om jag är på kalas eller hemma.

Var sitter du helst när du bloggar?
Jag sitter i köket där jag kan sitta rak i ryggen på min stol
i stället för i soffan som en korv...
och så fungerar mitt mobila bredband absolut bäst vid köksbordet!!

Köper du ofta triss?
En gång om året i hopp om att den stora vinsten ska komma;-)

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Denna är en svår en...J
ag gillar ju svenska kusten där jag jobbat och haft semester i ett på somrarna
men annars skulle jag nog säga att roligast var med Anna i Bulgarien=)

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Får nog bli trean...eller fyran...trean...

REGLERNA;
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem  sedan på deras bloggar.
Be dem läsa din version och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.
Jag utmanar Emma, Madde, Sofie och Linda.
  • ~

Kommentarer
Postat av: Nina

Bättre sent än aldrig... =o)...men kul å läsa ditt iaf...

Hälsa lilla gumman...kramar från oss...

2009-02-10 @ 18:14:55
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html
Postat av: Linda

hejsan!

hm, jag förstod inte rikigt vad jag skulle göra?! haha,=)

Kram/Linda

2009-02-10 @ 19:13:26
URL: http://fargklickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0