Jag glömde...

I dag har varit en förfärlig dag inombords.
Jag har haft så mycket känslor angående gårdagen att jag glömt en sak.
En viktig sak och nu kommer jag inte våga sova på hela natten.

Det var nämligen så att jag skulle ta in hästarna om det inte snöade i dag.
Men när jag har varit uppe hela morgonen föll det snö.
Var ett uppehåll mitt på dagen.
Men sedan började det igen.
Whatever....

Jag hade så mycket inombords att jag efter att jag sett det snöa
lät mina känslor komma fram
och glömde bort att åka och kolla till hästarna.
Om de kanske fått gå ut trots allt.
Är så nervös nu.
Tänk om jag gjort fel och Peo är arg på mig.
Åhhh, i natt kommer det inte heller bli någon sömn.

I morgon ska jag ta tag i en stooor planering att hänga på väggen
så jag kan kolla av varje morgon
innan jag kliver ut genom ytterdörren att jag vet vad som gäller för dagen.

Samvetet gnager i mig.
Samtidigt som alla gamla smärtor är tillbaka.
I natt kommer mina tankar och eventuella mardrömmar
garanterat handla om övergrepp, misshandel, hästar, hot, besvikelse, ensamhet,
mitt fel, M & M..............allt obehagligt och skrämmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0