Christmasday...check...

Jag har nu gått till Noret och tillbaka.
Köpt biljetter till juldagen på arenan.
Känner liksom ingen glädje av att vara på Lucky och jag hoppas det kommer bli en trevlig kväll på Ejendals. Kom igen och köp biljetter nu. Det kommer bli tokkul och ju mer människor desto bättre=)
Kanske lite dyrt men jag är glad av att slippa gå ut redan vid sju som man måste göra redan i Hedemora om man ska på Stadsbaren för att stå i kö och hoppas på att man kommer in. I bland har man tur och i bland inte. Känner att jag inte riktigt vill chansa.

Har även varit till Siljan för att hämta lite dricka som var min.
Fick en kort pratstund med söta Jenny
innan hon var tvungen att arbeta
men förhoppningsvis så kommer vi ses på juldagen...

Nu ska jag in i duschen för att sedan få lite besök.
Och hey grattis Thomas på namnsdagen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0