Svammel...

Jag har jobbat klart för denna veckan.
Min väldigt långa arbetsvecka bestående av två arbetsdagar pga ddet kravvel jag är...
har fortfarande ont i huvudet men orkar inte ligga hemma mer.
Ska äta och plugga nu för att lite senare gå en långpromenad med Grynet...
tror vi ska testa nya marker i dag och gå elljusspåret som ligger strax bortanför oss.
Har gått där någon enstaka gång innan
men det har alltid varit så blött men jag ger det en ny chans i dag.
Skönt och röra på fläsket lite;-)

Ska även pimpla i  mig vatten som bara den också, känner att jag vill rensa igenom kroppen.
Har läst på lit eom vilken sorts kroppstyp ja gär inom yoga världen och kom fram till att jag var en kapha. Ska berätta mer om det längre fram...men det var otroligt spännande att läsa på och inse vad mycket som stämde överens med mig som person och hur min kropp reagerar...

Ohhh...jag ser nu att jag måste måla naglarna också...de ser för täskiga ut...
Prio ett efter studerandet...

By the way...Mia hoppas du svarar på mitt mess snart...
skulle vara så skoj om du vill hänga med...

Ha en lovely fortsättning på fredagen nu=)
Kram

Kommentarer
Postat av: mia

Haha, har ju svarat nu ju iaf :) Skulle vara jätteroligt, och de lär göras me dig, annars tror ja inte de blir samma sak!

2009-08-07 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0