Skön promenix avklarad...

Nu har jag och Grynet tagit en cykeltur till noret och handlat. När det var gjort så gick vi förbi kyrkan, Barkdal och sedan hem. Riktigt skönt men nu är det en liten krabat som är lite trött och en aning dryg men snart antar jag att hon somnar. Klockan springer ju på så det är snart dags för mig med.
Lite te och knäcke samt en dusch
så ska jag nog komma i säng och somna gott.
Läser en väldigt mysig bok nu och det är den första i en serie.
Filmen har jag redan sett och blev kär. Och nu är det upp till boken och försöka slå filmatiseringen.
Ni kanske vet vad jag pratar om? Självklart är det Twilight filmen,
som i svensk översättning heter Om jag kunde drömma.
Än så länge ligger jag bara och tänker på filmen under tiden jag läser. Jag ser Edwards och Bellas ansikten framför mig och jag drunknar i de där bärnstensfärgade ögonen. Längtar tills film nummer två kommer men jag kan inte bestämma mig om jag ska läsa boken(nummer 2) innan jag ser filmen...förslag?

Dagen har bestått av plugg samt soffsovning.
Jag låg och läste och klarade inte av att hålla mina ögon öppna.
Men i morgon ska jag testa en ny sak få se om det gör mig lite piggare
och får mig att känna mig fräsch.
I allafall om jag håller i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0