Nu får de banne mig vara nog...

Min migrän jäklas fortfarande med mig.
Men nu får det fasiken vara nog.
Jag orkar inte vara trött och ha ont mer.

Och så fick jag inse en sak  när jag klev upp på vågen.
Jag har gått upp 10 kg och nu har verkligheten gett mig en käftsmäll.
Jag har bett att mina vänner ska vara ärliga och säga till när jag gått upp i vikt
men ingen har ens antytt att jag gjort det, tack för det!!
Men så kan det vara, i vilket fall som helst har jag insett det själv nu
och behöver inte eran ärlighet.

Så nu börjar mitt "ta tag i minus 11kg igen".
From nu!!!
Har ni några bra tips och ideér så får ni gärna dela med er...
Jag kan behöva all hjälp jag kan få
och är det någon som vill ut och promenera så är det bara att höra av sig...

Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgondagen också...
Pöss o kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är underbart vacker och behöver inte tappa nånting!

2009-08-05 @ 08:51:35
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0