Jag är typ bäst!!!

Alla rätt på mitt veckoprov!!!
Jag är typ bäst;.-)
Så glad att jag verkligen läste igenom frågorna två gånger och tog mig tid.
Känns jäklarns bra och nu kan jag sova gott i natt.
Ska göra lite te och fortsätta plugga i en halv timme till sedan blir det sängen.

Har lite ändrade planer för veckan som kommer så jag ska jobba på söndag och köra lite kusar för att sedan vara ledig måndag och tisdag. Dags för en liten utflykt. Och jag ser framemot den som tusan, ska bli så sköjj!!!!
Förresten så var det en amatörloppsmatch mot Malta på Romme i kväll som Peo var med och körde i och han tog hem segern med en och en halv längd. Hästen han körde heter Earl Dibs, 4år!! Bara att gratulera chefen!!

Jag är så jäkla bra.....woooohoohooo!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst är du BÄST tjejen!!! Å grattis till vinsten:)

2009-08-09 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0