För snäll?

Nu är det full fart igen.
En ny vecka väntar med massor av studier och arbete.
När jag ska ta tag i mitt eget liv och mina egna känslor vet jag inte riktigt men jag antar att ödet har en plan för oss alla. Eller så är det vad jag klamrar mig fast vid för att inte falla djupare in i mörkrets dal....
Alla tror att jag mår så bra för att jag kan röra mig mer ute nu än tidigare och "göra" mer saker. Men ack så fel ni har...jag har fortfarande problem att möta folk och det är något jag arbetar på varje dag...jag försöker vara snäll och trevlig hela tiden men det känns som en del av Ulrika saknas...
Och sedan fick jag höra av en person häromdagen som jag tidigare fått höra...att jag måste sluta vara så snäll mot alla hela tiden...men hur ska det gå till? Det är väl min uppgift här i livet? Om det inte är så, så vet jag inte riktigt vad min uppgift är...

Nej ska jag återgå till mn matematik nu...lika bra att fortsätta...

Ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0