Today...

I går var det lugna gatan.
Jag och Grynet däckade på soffan
och vaknade till liv vid halv sju på kvällen.
Snacka om två latisar...
men gött va det.

Vi fick besök som jag inte trodde skulle komma.
Kollade på troja, snacka skit och mös.
Perfekt.
Vill ha mer sådant.
Och om jag har tur så kommer det ske snart igen.

Kvällen blir otroligt lugn som det ser ut nu.
Men det gör inget.
Har inte så mycket energi över så jag kan dejta soffan i kväll.
Har ju även lite glass i frysen som jag kan festa loss med;-)

Min sovmorgon varade så länge som till halv åtta.
Då var jag redo att kliva ur sängen och börja dagen.
Drog mig lite men gav snabbt upp...
långpromenad men gumman, Hilda, Harry och Rosso.
Mysigt som tusan och solen värmde gött.
Nu blir det att bänka sig på balkongen och odla fräknar.

ha en fantastisk lördag!!!
Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0