Fredag och lunchtrav.

Det roliga som eventuellt skulle inträffat i går skedde inte.
Men sånt ör livet.
Ödet bestämmer.

I dag skiner i allafall solen och jag är hemma på en snabbvisit.
Om en liten stund ska jag åka tillbaka ut till Heden och lasta gamlen.
Det är trav i Rättvik och Gamlen ska springa i lopp 10.
Jag hoppas och tror att det kommer gå fint.
Han har varit stark när vi varit hemma
så nu är det bara och försöka få honom att ta ut sig ordentligt
så han får en go och välförtjänt vilodag i morgon.
Lite pirr i magen har jag allt...
man är ju en del av träningen nu för att de ska kunna vinna lopp
så det gör det extra nervigt.

Har hunnit klämma i min lite rester...
potatisgratäng och gurka.
Var faktiskt riktigt gott och jag känner mig duktig som ätit en liten brunch nu.

Vet inte vad denna helgen bjuder på...
kanske mest ensamhet men det gör mig inget.
Inte som det känns nu i allafall.
Har blivit bjuden på fest till Skäve
 men känner mig inte så sugen att gå om jag ska var ärlig
och jag har dessutom inte råd att tanka bilen så jag kan åka ner dit heller...
Nej min helg kommer mest bestå av tankar
och promenader som jag hoppas kommer ske i solsken=)!
Trevlig helg!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0