Ut. Ut. Ut. Ut.

Blir tokig på mig själv snart. Jag och Grynet har fastnat här inne och solen skiner ute. Eller det är nog mest jag som har fastnat. Typiskt. Undrar om vi ska gå ut en sväng...och sen läsa lite om hundar. Uppfostran och sånt. Fick med lite böcker när vi hämtade tösen och det kan säkert vara bra att läsa igenom och få lite tips och trix. Just nu är hon mest trött så hon ska få vila lite till. Har läst att man inte ska väcka en valp som sover för den behöver mycket sömn så  jag vill inte göra något fel.

Urk, ska betala räkningarna lite senare i dag. Aldrig den roliga delen av månaden. Framförallt inte nu när jag är sjukskriven och tar av mina sparpengar. Usch. Och jag gruvar mig för att inte min chef inte ska betala ut sina "två första skyldiga att betala mig veckor". Kommer säkert att bli tjafs återigen. Precis som föregående månad när han inte betalade ut min sista lön. Var komplett vansinnig. Men det löste sig i slutändan. Och nu är jag tillsvidareanställd...hur f*n ska det här sluta?

Nu tror jag att hon vakna till liv...bäst att skynda sig...ses sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0