Slut för i dag.

Nu ska jag göra mig natta klar.
Sedan ska min sömntuta få mat samt gå ut och göra det som ska göras:-) Vi ska försöka komma i säng i kväll för att komma upp och förhoppningsvis må bra i morgon. Vill nyttja dagen på ett bättre sätt och må bra.
T spelar poker. Han har varit och tränat och jag känner mig som ett fetto bredvid honom.
Vill vara som innan jag blev sjuk. Smal och fin. "Alla" bara pratar om att vara smal (vissa har motsatt problem det vet jag men mycket hets är om att gå ner i vikt) och jag vill gå ner mina tio kilo men vet inte hur jag ska lyckas. Mår illa bara jag tänker på basen. Känns som att jag förätit mig på den. Men vilket resultat jag fick däremot.
Har funderat på vikt väktarna för att få lära  mig att äta mat på rätt sätt. Man ska kunna äta allt men med rätt mängder. Någon av Er som har någon erfarenhet av dem?
Jag ska fundera mer på detta då jag inte trivs som det är nu. Kanske skulle starta min nedgång nu så kan jag vara i form till min födelsedag nästa sommar...det är totalt..hmmm...9 månader. Vore mer än rimligt.
Men kanske inte så populärt av min pratare.

Förresten pratade med min kära Sofie i dag på msn och det var jätteroligt. Jag har varit en så dålig moster under alla år,  inte funnits där för henne när hon har haft det tufft och har fruktansvärt dåligt samvete för det i dag. Försöker bättra mig och hoppas att det ska bli bra. Jag har bara flängt runt i landet och tänkt på mig själv till större delen. Har varit en sjukt stor egoist. Hoppas hon förlåter mig en dag.
Kanske har hon inte tänkt på det på det sättet men jag har... F´låt!

Nu är det slut på djupt snack och bekännelser!

Vi ses i morgon!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: sofie

duu:D jag har alltid tyckt att du vart en bra moster och jag har allti sett upp till dej. d låvar jag:D jag diggar dej:) och ja måste säga att d va sjukt skönt att prata med dej:D härligt att höra lite vettiga å kloka ord :D du är bäst:)

2008-09-25 @ 10:44:42
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0