Söndag.

Regnet trillar ner från himlen i dag.
Tror inte att jag är så sugen på marknad trots allt. Mer sugen på att ha en mysig dag hemma.
 En riktig slapp dag.
Grynet väckte mig i  morse så det blev inte så många timmars sömn i natt heller.
T ligger och sover fortfarande, ser otroligt skönt ut. Själv har jag placerat mig i soffan framför tv och dator.
Önskar mig en riktig bamsefrukost.
Eller brunch...med färskt bröd, scramble eggs, pannkakor, massa goa pålägg....allt som hör till:-)
När vi bodde i Göteborg brukade vi träffa Richard på söndagar och käka brunch på Gothia Towers, mums!!!
Saknar helt klart storstaden.
Men jag gillar även lilla Leksand.
Aldrig riktigt nöjd;-)
Vill ha lite av båda delar...kan man få det?




Bilden kommer från mysiga lyck-annas butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0