Mystiska paketet.


Goldwell dualsences rich repair 60s treatment


Goldwell dualsences rich repair conditioner


Goldwell Inner effect regulate
anti dandruff shampoo




Osis Dust it, Schwarzkopf

Dessa produkter var det i mitt mystiska paket som jag hämtade ut i dag.
Eller ja...det var två schampon till T också.

Kommer lite utvärderingar om dessa produkter längre fram då det är första gången jag använder dem.
Dock brukar jag aldrig bli besviken på Goldwell´s produkter.

Anledningen till att jag tog ett mjäll schampo är för att
sedan jag gick hem från jobbet,
började må dåligt, sluta tränat och äta dåligt
 så har det börjat klia något enormt i min hårbotten.
 Dessa schampon brukar kunna lugna ganska mycket
så jag hoppas att mitt kliande ska dämpas.
Blev så glad också att det också fanns i kombination med att det är färgbevarande.
Hoppas, hoppas, hoppas!!!
(Att jag gjort bra köp så klart!!!)

Tack kära Bellbox för den snabba leveransen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0