Fredag.

Har varit en blandad dag.
Varit med T till Borlänge.

Nu spelar han poker.
Lycka till baby!!

Önskar att han var hemma bara.
Behöver honom.
Fått ett brev och jag vill gråta i hans famn.
Jag visste vad som skulle stå i det.
Men det gjorde ändå ont.
Kan inte göra något förräns måndag.
Suck.

Jag är frustrerad.
Och ledsen.

Vill att detta ska vara över nu.
Vill kunna släppa detta och fortsätta min resa till att bli frisk.
Om inte detta löser sig så kommer mitt liv att ta slut.
Då ger jag upp.
Helt.
För alltid.


 


Kommentarer
Postat av: sofie

ULLIZ. tro meej. d kommer ordna sej, jag låvar dej till 110% att allting kommer bli bra..d är sant. även fasst d är tungt nu så får du tänka på allt bra som finns i ditt liv. och d vet ja att d finns massor. jag tänker på dej världens bästa moster:D<3

2008-10-24 @ 21:04:39
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0