Borlänge?

Vi har varit ute på långpromenad i dag.
Så otroligt skönt men nu är det dags att hoppa in i bilen. Ska åka till Kupolen och kolla in Gina Tricot och Din Sko. Framförallt Din Sko.
Är på jakt efter mysskor som jag kan ha på mig när jag och lilltjejen är ute och skruttar på våra småpromenader.
Sedan har Gina snygga koftor med hög krage så det är också intressant!!

I dag hörde söta Emma av sig och undrade om vi skulle ut och gå en sväng med hundarna men dessvärre så var vi redan ute och Grynet orkar inte inte gå så lågt men jag hoppas vi kan ta en sväng en annan dag.
Jag svarade men är inte säker på att hon fått mitt meddelande då min telefon är väldigt knepig.
Om du läser detta så blev jag väldigt glad att du hörde av dig och hoppas att vi kan ses snart!!!

Sedan när vi kommer hem så spelar T poker. Men jag har massor att blogga om och bilder som ska läggas in osv och då är det ganska skönt att sitta ensam hemma:-)

Hoppas Ni har haft det bra i höstsolen...om inte skynda Er ut innan den går ner för kvällen!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0