Tack gode gud!

Nu kan jag äntligen andas ut.
Den förbaskade plastgrejen som Grynet åt i går kom precis upp igen.
Alltså den vägen det slank ner.
Piuuuuuhhhhhh.

Tjejen är helt spak nu och ligger på soffan och sover.
Stackaren.
Tyvärr har hon nog inte lärt sig att man inte ska äta skit ute i naturen.
Men men...så kan det vara.
Huvudsaken är att hon mår bra!!!



Snart ska vi äta kvällsmat och sova.
Upp tidigt i morgon.

Kanske kan sova några timmar i natt nu och slippa oroa mig.
Hade varit nice.
T erkände att han hade varit orolig.
Men han vågade inte erkänna då han var rädd
att  jag skulle bli ännu mer skakig.

Jag är otroligt känslosam.
Och så mycket som jag älskar Grynet
så kan jag inte bli annat än orolig.

Tack och lov gick det bra denna gången!
Fantastiskt!!

Kommentarer
Postat av: madde

hon skrämde oss alla den lilla sötnosen :) skönt att den kom upp igen! kramkram

2008-11-05 @ 07:49:32
Postat av: anna

åh, så skönt, inge kul sånt dära... Vad söt hon är förresten =)

2008-11-05 @ 15:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0