Söndag hela dagen.

Eller ja, nu är det knappt halva dagen kvar.
I dag tvättas det. Var ett stort behov av strumpor.

Grynet sover. Ovanligt, hehehe...
T är och spelar poker.
Inte heller helt ovanligt.

Jag har totalt ätit en halv ciabatta till frukost och
 den andra halvan till lunch.
Supersvårt att äta och det är jobbigt.
Men mitt gamla jag säger att det är bra då jag automatiskt
borde gå ner i vikt för att jag äter så lite.
Men det är fel sätt att gå ner.
Man ska gå ner i vikt och tänka långsiktigt.
Äta av allt i lagom mängd samt motionera.
Tänk att det är så svårt, vad kan det bero på?

Klistrad framför teve apparaten.
Väntar på One tree hill occh Gossip girl.
Om en timme.
Åt inget lördagsgodis i går.
Hade inget som helst sug.
Bara den här krampande illamående känslan tillsammans
med spända käkar.
Bläääääääää!!!! Hate it!!!

Tänkte jag skulle ätit i dag men T har ju åkt i väg och
jag orkar inte ta mig til affären.
Bajs!

Fick ju en uppgift av Göran i fredags.
Att jag ska försöka titta upp när ja är ute och går.
Så nu jobbar jag på det.
One step a day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0