Samtal om mitt söta monster.

Har ganska precis lagt på luren.
Pratat med Grynets uppfödare Inger.
Något som har stått på min "to do" -lista länge nu men jag har liksom inte vågat.
Jättelarvigt jag vet.
Men så är det.

Och nu har jag ringt.
Allt var bra med hela familjen Breedvad.
Gittan(Grynets syster) växer även hon i en rasande takt.
Fick en fin bild på henne och hon var sååå vacker.
Vi pratade om allt från foder, tänder, bus, utställningar....
allt inom hundgenren.

Funderar på att åka till Stockholm den 7 december för då är det
stora HUND 2008 i Älvsjö mässan.
Dessvärre ska inte Agnes,
Grynets storasyster vara med för det hade blivit tok med anmälan.
Synd.
Men Inger ska vara på plats och hjälpa en annan kennel
som Grynets pappa Treo kommer i från.
Pillan som trimmar Grynet ska även hon vara med.
Minns att hon nämde att det var Prickens första utställning.
Spännande.
Han är en riktig snygging så det kommer nog gå jättebra tror jag!!

Vore roligt att åka ner men utställningen för Cairns börjar redan klockan nio på morgonen.
Blir att åka tidigt från Leksand.
Har för stunden ingen som jag kan sova hos.
Lite dumt men det finns ju hotell. I massor. Dessvärre inga pengar;-).
Förhoppningsvis löser det sig snart.
Kanske någon annan hundintresserad som är sugen att hänga på?



Åhhh, nu kom jag på en sak...
jag missar Stockholm Horse Show för första gången på...ja jag vet inte hur länge.
Alltid Stockholm på 1:a advent.
Men inte i år.
Siktar på nästa år i stället....
Nu är det hund för hela slanten ett tag framöver.
Kommer aldrig mer att ge upp djur för en kille.
Det sämsta jag gjort.
Att jag inte stått på mig mer...
men nu gör jag det!!

Kommentarer
Postat av: Pillan & hundarna

Hej!

Ja du det kommer med att lilla goa´Grynet också kommer att hitta äckliga saker i skogen. Jag tror att Pricken LÄNGTAR jätte mycket att träffa Grynet igen , hon var en riktigt bra bus kompis...jag hör av mig eller om du gör det .

Ha det bäst och ha en skön helg du med .

Pillan & Alla HUNDARNA

2008-11-21 @ 19:08:54
URL: http://wencke.bloggsida.se/
Postat av: madde

Vi funderar oxå på hundmässan men vet inte om det hinns med! Det är så mysigt att gå där och kika på alla raser tycker jag! Men då blir man ju så sugen!Åh tänk om vi hade tagit valpen förra hösten då hade jag me haft hund nu!! hoppas ni får en mysig helg! kram

2008-11-21 @ 19:35:20
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi
Postat av: Linda M

Har följt din blogg ganska länge nu, hoppas du mår bättre snart=)

Jag har varit på älvsjö mässan en gång och ställt ut våran hund, dessvärre gick det inte så bra så vi hann knappt dit fören vi fick åka hem igen. men det är kul att kolla in andra hundar oxå=)



Ha det bra!

Linda

2008-11-23 @ 16:33:48
URL: http://fargklickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0