övermäktigt...

I dag är en mindre bra dag.
Har isolerat mig från omvärlden och existerat.
Varken mer eller mindre.
Tog mig utanför dörren för att besöka min nya psykolog.
Ja, det är dags, jag har insett att jag inte klarar detta på egen hand
och det är i dagsläget alldeles för höga berg och djupa dalar.
Det är mig övermäktigt.

Kändes bra att träffa henne
och jag hoppas att det ska vara givande möten
vi har veckovis framöver.

Det kommer att ske förändringar i mitt liv
och jag hoppas att Ni som lever med mig har överseende
med nya konstiga vanor och ändrade beteenden.
Men jag har förstått att det är något jag måste göra för att överleva
och för att jag ska känna lycka igen.
Lyckan som jag har saknat under en längre period
hoppas jag ska spira i min kropp inom en ganska snar framtid...

Det kommer att bli bra det här...!




Kommentarer
Postat av: Nina

Va skönt att du får komma till en psykolog å prata å få hjälp...ibland är det så att man inte klarar av å leva livet själv utan man behöver någon som hjälper en...här är ju en som vet att hon behöver hjälp å leva...å hopp verkar ju finnas =)



Krama vovvarna från mig å Luddeprupp / Kram =)

2012-04-17 @ 20:55:28
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0