de bra valen...

Jobbat hela dagen lång.
Ganska lungt på människor
men vi har alltid saker att göra så full fart framåt.

I morgon är det också arbete så jag laddar för fullt.
Ska äta en smörgås och krypa till kojs.
Ja, Ni läste rätt en smörgås till middag
men det gör inget för det är min hembakade bröd
som jag knåpade ihop i går.
Ruskigt gott, utan en massa konstiga tillsatser och nyttigt.
Ypperlig kombo och det är en gammal favorit
som kommer att hänga med mer frekvent nu framöver.
Så min början till nyttigare och mer väl valda matvanor
har börjat och det känns bra.
Dock suktar jag efter godis.
Eller ska jag skriva så här så förstår Ni hur stort mitt begär är just nu:

JAG VILL HA GODIS!!!!!

Men det får jag inte äta så det kan jag glömma.
Och jag vet ju att jag inte mår bra av det så i slutändan
kommer jag att tacka min kloka sida
för att jag tagit detta beslutet.

I bland är jag klok.
Det händer.
Nån gång då och då.
Yadayadayada....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0