Melissa i Dalhalla = magiskt!!!

För en vecka sedan var jag vid den här tiden
på väg hem i från Dalhalla.
Där hade jag under några timmars tid
avnjutit en magisk spelning med Melissa Horn.

Då ingen av vännerna hade möjlighet att följa med
så ställde min kära sambo upp och vi åkte till Big street och åt lite mat efter jobbet.
En god hamburgare blev det för min del med en isande kall cola.

Kvällen i Dalhalla började med att Mads Langer
började plinka på sin gitarr.
Helt klart musik i min smak
och jag kommer att lyssna på honom i framtiden.



Och sedan klev underbara Melissa in på scen med kompanjoner
och jag fick redan vid första tonen ståpäls på armarna.
Underbart!!!









Lyssna och njut---->KLICKA HÄR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0