161 tack vare Minna...

Kommer Ni i håg i somras när jag var förtvivlad
för att mitt älskade nagellack
som jag letat land och rike runt gick i golvet?
Snyggaste nyansen som bara rann mig ur händerna,
hade inte ens hunnit använda det än...

Bad Er om hjälp, kontaktade Depend
och pratade med vänner och bekanta utan lycka.
Men så chansade jag och kontaktade Minna
som har Spanbloggen(kika in här),
där jag först såg det....
och fick snabbt ett svar att hon skulle kika vad hon kunde göra....

Det gick några veckor och så kom det ett litet paket i brevlådan.
Inuti var det en liten söt lapp och sedan två(!) stycken lack av min favvo!!!!!!

Tjihoooo!!
Tack söta, underbara Minna <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Jösses...förlåt förlåt förlåt...ja har glömt bort å kolla här i stan om de kan ha den...ska kika in i morgon innan jobbet å se om den finns här =)

Men kul att du fått två iaf s =)



/ Kram

2011-08-21 @ 14:41:56
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: Nina

Smarta jag glömde ju bort å skriva upp vilket nr på nagellacket du ville ha...gör ett nytt försök i morrn igen =)

2011-08-22 @ 22:08:18
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0